План
самоосвіти
вчителя
зарубіжної літератури
№
|
Зміст
|
Термін роботи
|
І
|
Вивчення нормативних
документів
|
|
1
2
3
4
5
|
Вивчення нових програм і підручників, розуміння
їх особливостей і вимог.
Опрацювання нормативно-правових документів щодо
викладання предметів в 2019-2020н.р.:
1.Закон України «Про освіту» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
2.Закон України "Про загальну середню освіту"
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20 3. Державний стандарт базової та повної середньої освіти
Вивчення
документації по охороні праці.
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших
педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми
школи «1. Виконання вимог нових Державних стандартів дошкільної, початкової,
базової загальної освіти, підготовки учнів до подальшого навчання.
2. Національно-патріотичне
виховання учнів на уроках та в позакласній роботі.»
|
вересень
вересень
протягом року
вересень
І квартал
І квартал
І семестр
|
ІІ
|
Методична підготовка
|
|
1
2
3
4
5
6
7
8
|
Виявлення і розвиток творчих здібностей учнів на
уроках зарубіжної літератури як складник сучасної методики викладання (
Леонова Н.С.)
Використання інтерактивних засобів навчання в
поєднанні з мультимедійними технологіями на уроках зарубіжної літератури як
засобу підвищення ефективності уроку. (Бондар В. І.)
Ознайомлення з обов’язками ЗДНВР.
Вивчити рекомендації щодо складання розкладу уроків.
Сучасні уроки
світової літератури і методи їх проведення
Прийоми педагогічної техніки. (Гін А.О.)
Як утримати дитячу увагу? (Н.В. Чуб)
Інтелектуальні змагання як засіб розвитку здібностей особистості
|
Потягом
року
Протягом
року
Вересень
вересень
жовтень
лютий
березень
протягом
року
|
ІІІ
|
Культурно-освітня підготовка
|
|
1
2
3
|
Системне поповнення знань з питання викладання
зарубіжної літератури
Підписка на періодичну пресу.
Цікавинки з передового педагогічного досвіду.
|
Протягом
року
Грудень
Протягом
року
|
Вимоги до ведення учнівських зошитів (світова література)
писати охайно, розбірливим почерком, синім чорнилом;
зберігати поля з зовнішньої сторони;
вказувати дату виконання роботи;
позначати номер вправи;
креслення виконувати олівцем (у випадку необхідності – із застосуванням лінійки та циркуля), а умовні позначення до них підписувати ручкою;
дотримувати абзаців, однакових інтервалів між словами, дописувати кожен рядок до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межі рядка;
якщо потрібно виправити помилку, учень має закреслити неправильно написану літеру чи цифру навкіс і замість неї зверху написати потрібну літеру чи цифру. Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад у ході виконання роботи, то те, що підлягає зміні, слід охайно закреслити тонкою горизонтальною лінією, а не витирати гумкою, замальовувати коректором чи брати в дужки (дужки є пунктуаційним знаком), і далі написати правильно;
виправлення (закреслення чи поновлення) написаного робити ручкою, а не олівцем.
Вимоги до ведення та перевірки учнівських зошитів (світова література)
Кількість і призначення учнівських зошитів
1 Кількість робочих зошитів зі світової літератури - по одному в кожному класі
2.Для контрольних робіт зі світової літератури в усіх класах використовують по одному зошиту.
3. Для навчальних і контрольних видів письмових робіт використовують зошити в лінію (з позначеним берегом) на 18 або 24 сторінки (у 10-11 класах зошит для навчальних робіт може бути більшим за обсягом).
4. Зошити для контрольних робіт мають зберігатися в школі протягом усього навчального року.
5. Зошити для навчальних класних і домашніх робіт зі світової літератури перевіряють раз на місяць у кожному класі.
6. Оцінку за ведення зошитів з української мови, української та світової літератури виставляють один раз на місяць у кожному класі окремою колонкою в журналі.
4. Виставляючи оцінку за ведення зошита з мови чи літератури, слід ураховувати такі критерії:
А) наявність різних видів робіт;
Б) грамотність (якість виконання робіт);
В) охайність; - дотримання вимог орфографічного режиму.
5. Ведення зошитів зі світової літератури оцінюється оцінкою від 1 до 12 балів.
Орфографічний режим
1. Записи в зошиті виконують кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для підкреслення членів речення, позначення значущих частин слова, оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).
2. Між класною й домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають).
3. Дату класної, домашньої та контрольної роботи зі світової літератури у 5-11 класах записують так: на першому рядку дату записують словами, а на другому - вид роботи (класна, домашня чи контрольна),
У 10-11 класах у зошитах зі світової літератури можливим є й інше оформлення: на першому рядку записують вид роботи, а на березі цього ж рядка зазначають дату цифрами, наприклад:
У зошитах для контрольних робіт з української мови та літератури усіх класах записується дата й лише назва роботи, наприклад: Сьоме лютого Читання мовчки
4. Після заголовків, назв видів робіт, підпису зошита крапку не ставлять.
5. Неправильний запис охайно перекреслюють (а не беруть у дужки чи витирають гумкою або замальовують коректором).
Перевірки письмових робіт учителями
1. Зошити учнів, в яких виконуються класні та домашні роботи,
перевіряються:
• в 5 та 6 класах - один раз на тиждень у кожного учня (кількість перевірених робіт - не менше однієї на вибір вчителя);
• в 7-9 класах - один раз на два тижні у кожного учня (кількість перевірених робіт - не менше двох на вибір вчителя);
• в 10-11 класах - один раз на місяць у кожного учня (кількість перевірених робіт - не менше двох на вибір вчителя).
Вчителі не повинні обмежуватись лише власною перевіркою виконання учнівських робіт, а мають практикувати самоперевірку, взаємоперевірку, формуючи тим самим в учнів потребу здійснювати самоконтроль. Вчитель також може перевіряти і оцінювати частину письмової роботи (задачу, вправу, побудову графіка тощо). Оцінка за ведення зошитів виставляється до класного журналу один раз на місяць. До уваги береться наявність і правильність виконання класних і домашніх робіт, оцінки за поточну перевірку зошитів, охайність ведення зошитів.
2. Всі види контрольних робіт перевіряються у всіх учнів.
3. Перевірка контрольних робіт учителем здійснюється в термін до наступного уроку.
4. У роботах, що перевіряються, вчитель позначає і виправляє допущені помилки, керуючись наступним:
• при перевірці зошитів і контрольних робіт тільки підкреслює і виправляє допущену помилку.
• підкреслення і виправлення помилок здійснюється вчителем лише червоними чорнилами;
5. Результати контрольних, самостійних робіт обов'язково заносяться до класного журналу. За класні і домашні письмові роботи в журнал виставляються бали на вибір учителя.
6. Після перевірки письмових робіт (контрольних робіт з різнорівневими завданнями, контрольних робіт у тестовій формі, комбінованих контрольних робіт) в контрольних зошитах проводиться корекційна робота.