неділя, 20 березня 2016 р.

самоосвіта

План самоосвіти
вчителя зарубіжної літератури
Корнути Надії Василівни
Зміст
Термін роботи
І
Вивчення нормативних документів

1

2














3

4



5

Вивчення нових програм і підручників, розуміння їх особливостей і вимог.
Опрацювання нормативно-правових документів щодо викладання предметів в 2019-2020н.р.:
1.Закон України «Про освіту»     https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Вивчення  документації по охороні праці.
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи  «1. Виконання вимог нових Державних стандартів дошкільної, початкової, базової загальної освіти, підготовки учнів до подальшого навчання.
2.      Національно-патріотичне виховання учнів на уроках та в позакласній роботі.»

вересень

вересень



протягом року







вересень 

І квартал


І квартал
І семестр






ІІ
Методична підготовка

1


2


3
4
5
6
7
8
Виявлення і розвиток творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури як складник сучасної методики викладання ( Леонова Н.С.)
Використання інтерактивних засобів навчання в поєднанні з мультимедійними технологіями на уроках зарубіжної літератури як засобу підвищення ефективності уроку. (Бондар В. І.)
Ознайомлення з обовязками   ЗДНВР.
Вивчити рекомендації  щодо складання розкладу уроків.
Сучасні уроки  світової літератури і методи їх проведення
Прийоми педагогічної техніки.  (Гін А.О.)
Як утримати дитячу увагу?  (Н.В. Чуб)
Інтелектуальні змагання як засіб розвитку  здібностей особистості

Потягом року


Протягом року

Вересень
вересень
жовтень
лютий
березень
протягом року
ІІІ
Культурно-освітня підготовка

1

2
3
Системне поповнення знань з питання викладання зарубіжної літератури
Підписка на періодичну пресу.
Цікавинки з передового педагогічного досвіду.
Протягом року
Грудень
Протягом року

Вимоги до ведення учнівських зошитів (світова література)

писати охайно, розбірливим почерком, синім чорнилом;
зберігати поля з зовнішньої сторони;
вказувати дату виконання роботи;
позначати номер вправи;
креслення виконувати олівцем (у випадку необхідності – із застосуванням лінійки та циркуля), а умовні позначення до них підписувати ручкою;
дотримувати абзаців, однакових інтервалів між словами, дописувати кожен рядок до кінця, орієнтуючись на правила переносу, не виходячи за межі рядка;
якщо потрібно виправити помилку, учень має закреслити неправильно написану літеру чи цифру навкіс і замість неї зверху написати потрібну літеру чи цифру. Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад у ході виконання роботи, то те, що підлягає зміні, слід охайно закреслити тонкою горизонтальною лінією, а не витирати гумкою, замальовувати коректором чи брати в дужки (дужки є пунктуаційним знаком), і далі написати правильно;
виправлення (закреслення чи поновлення) написаного робити ручкою, а не олівцем.

Вимоги до ведення та перевірки учнівських зошитів (світова література)

 Кількість і призначення учнівських зошитів
1 Кількість робочих зошитів зі світової літератури - по одному в кожному класі
2.Для контрольних робіт зі світової літератури в усіх класах використовують по одному зошиту.
3. Для навчальних і контрольних видів письмових робіт використовують зошити в лінію (з позначеним берегом) на 18 або 24 сторінки (у 10-11 класах зошит для навчальних робіт може бути більшим за обсягом).
4. Зошити для контрольних робіт мають зберігатися в школі протягом усього навчального року.
5. Зошити для навчальних класних і домашніх робіт зі  світової літератури перевіряють раз на місяць у кожному класі.
6. Оцінку за ведення зошитів з української мови, української та світової літератури виставляють один раз на місяць у кожному класі окремою колонкою в журналі.
 4. Виставляючи оцінку за ведення зошита з мови чи літератури, слід ураховувати такі критерії:
А) наявність різних видів робіт;
Б) грамотність (якість виконання робіт);
В) охайність; - дотримання вимог орфографічного режиму.
5. Ведення зошитів зі світової  літератури оцінюється оцінкою від 1 до 12 балів.

Орфографічний режим
1. Записи в зошиті виконують кульковою ручкою з синім чорнилом чи його відтінками (для підкреслення членів речення, позначення значущих частин слова, оформлення таблиць, схем тощо використовують простий олівець).
2. Між класною й домашньою роботою пропускають два рядки (між видами робіт, що входять до складу класної чи домашньої роботи, рядків не пропускають).
3. Дату класної, домашньої та контрольної роботи зі світової літератури у 5-11 класах записують так: на першому рядку дату записують словами, а на другому - вид роботи (класна, домашня чи контрольна),
У 10-11 класах у зошитах зі світової літератури можливим є й інше оформлення: на першому рядку записують вид роботи, а на березі цього ж рядка зазначають дату цифрами, наприклад:
 У зошитах для контрольних робіт з української мови та літератури усіх класах записується дата й лише назва роботи, наприклад: Сьоме лютого  Читання мовчки
4. Після заголовків, назв видів робіт, підпису зошита крапку не ставлять.
5. Неправильний запис охайно перекреслюють (а не беруть у дужки чи витирають гумкою або замальовують коректором).

Перевірки письмових робіт учителями
1. Зошити учнів, в яких виконуються класні та домашні роботи,
перевіряються:
• в 5 та 6 класах - один раз на тиждень у кожного учня (кількість перевірених робіт - не менше однієї на вибір вчителя);
• в 7-9 класах - один раз на два тижні у кожного учня (кількість перевірених робіт - не менше двох на вибір вчителя);
• в 10-11 класах - один раз на місяць у кожного учня (кількість перевірених робіт - не менше двох на вибір вчителя).
Вчителі не повинні обмежуватись лише власною перевіркою виконання учнівських робіт, а мають практикувати самоперевірку, взаємоперевірку, формуючи тим самим в учнів потребу здійснювати самоконтроль. Вчитель також може перевіряти і оцінювати частину письмової роботи (задачу, вправу, побудову графіка тощо). Оцінка за ведення зошитів виставляється до класного журналу один раз на місяць. До уваги береться наявність і правильність виконання класних і домашніх робіт, оцінки за поточну перевірку зошитів, охайність ведення зошитів.
2. Всі види контрольних робіт перевіряються у всіх учнів.
3. Перевірка контрольних робіт учителем здійснюється в термін до наступного уроку.
4. У роботах, що перевіряються, вчитель позначає і виправляє допущені помилки, керуючись наступним:
 • при перевірці зошитів і контрольних робіт тільки підкреслює і виправляє допущену помилку.
 • підкреслення і виправлення помилок здійснюється вчителем лише червоними чорнилами;
5. Результати контрольних, самостійних робіт обов'язково заносяться до класного журналу. За класні і домашні письмові роботи в журнал виставляються бали на вибір учителя.

6. Після перевірки письмових робіт (контрольних робіт з різнорівневими завданнями, контрольних робіт у тестовій формі, комбінованих контрольних робіт) в контрольних зошитах проводиться корекційна робота.